Subject: Selgitustaotlus
From: "Priit Toobal" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Glen Roosaar",Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 11:14:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Justiitsministeerium ja Regionaal- ja
Põllumajandusministeerium,

Edastan teile Põhja-Sakala Vallavolikogu revisjonikomisjoni 30.05.2024
koosoleku protokolli. Koosolekul arutati minu taotlust seoses volikogu
liikme teabenõuetele mittevastamisega. Revisjonikomisjon kujundas selles
küsimuses oma seisukohad, mis minu hinnangul ei ole kooskõlas kehtiva
õigusruumiga.

Komisjoni seisukoht:

1.	vallavalitsuse töödokumente ja -kavandeid ei pea teabenõude korras
väljastama.

Olete korduvalt mulle vastanud, millistel tingimustel on õigus jätta
volikogu liikme teabenõudele vastamata. Revisjonikomisjoni poolt
kirjeldatu selles loetelus pole.

2.	Kuna teabenõuete, avalduste jm kirjadele hulk on suur, siis
vastamistähtajad võivad viibida.

Seadus ütleb, et teabenõudele vastamise tähtaeg on 5 tööpäeva ning
volikogu liikme teabenõudele (KOKS prg 26) ütleb, et vastamise tähtaeg on
10 tööpäeva. Leian, et  volikogu revisjonikomisjonil ei ole õigus seadust
teisiti tõlgendada ega anda vallavalitsusele mingites olukorddades
pikemaid vastamise tähtaegu.

Palun selles küsimuses mõlema ministeeriumi seisukohti. Palun juhtida
Põhja-Sakala Vallavolikogu revisjonikomisjoni tähelepanu, millises
õigusruumis nad tegutsevad  või tegutsema peaksid.

Lugupidamisega,

Priit Toobal
volikogu liige

MTÜ Meie Põhja-Sakala
+372 506 2283
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <https://www.pohja-sakala.ee/>